פרסום ממומן בפייסבוק: מדריך למתחילים

דצמבר 31, 2021

פרסום ממומן בפייסבוק: מדריך למתחילים

מהם היתרונות של קידום ממומן בפייסבוק בפייסבוק?

פייסבוק הפכה לאחת מפלטפורמות המדיה החברתיות הפופולריות ביותר בישראל. עם קהל של 2.27 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים בעולם, פייסבוק היא מקום מצוין לפרסם את העסק או המוצר שלך.

הקמת קמפיין בפייסבוק הן דרך מצוינת לקדם את העסק שלך ולקבל יותר חשיפה ברשת. הוא מספק פלטפורמה שבה אתה יכול ליצור ולתת חסות למודעות ולמקד לקהל אליו אתה רוצה להגיע.

הדבר הטוב ביותר בקידום ממומן בפייסבוק הוא שאתה יכול לבחור כמה זמן או כמה כסף אתה רוצה להוציא על הקמפיין שלך.

היתרון הנוסף של פרסום ממומן בפייסבוק הוא שהוא עוזר בקבלת לייקים, שיתופים ותגובות על הפוסטים שלך, מה שבונה את האמינות שלך לאורך זמן.

אחד היתרונות של קידום ממומן בפייסבוק הוא שניתן למקד את הדמוגרפיה הרצויה בדייקנות ובדיוק בעלות נמוכה יחסית.

זה יאפשר לך להגיע ללקוחות שלך בצורה יעילה יותר מבלי לבזבז יותר מדי כסף על יצירת מודעות. יתרון נוסף הוא שאתה יכול למדוד מי ראה או לחץ על המודעות שלך, כמה זמן הם צפו בהן וכו', דרך מנהל המודעות של פייסבוק שמספק סטטיסטיקות וניתוחים לגבי הקמפיין שלך.

איך עובד תהליך הפרסום בפייסבוק?

עסק יוצר בדרך כלל מודעה כדי לפרסם את המותג שלו. הם צריכים לבחור את סוג המודעה הטוב ביותר שבו הם רוצים להשתמש, שזה יהיה פוסט או סרטון. לאחר מכן הם יצטרכו ליצור פוסט עבור הפרסומת הזו ולבחור קהל יעד כדי שיוכלו להציג את המודעות שלהם בפני אנשים בעלי תחומי עניין דומים שעשויים להיות לקוחות פוטנציאליים.

אפשרויות מיקוד במנהל המודעות של פייסבוק

אפשרויות מיקוד מודעות בפייסבוק יכולות לעזור להגדיל את טווח ההגעה והמעורבות של מודעה.

קהלים דומים הוא אחד הכלים הפופולריים ביותר למיקוד בפייסבוק. זה מאפשר למפרסמים להעלות רשימה של כתובות דוא"ל, מספרי טלפון או מזהי לקוחות ולמצוא אנשים אחרים בפייסבוק עם תחומי עניין ודמוגרפיים דומים. ניתן להשתמש בזה בשתי דרכים שונות: מציאת הלקוחות האידיאליים שלך או מציאת אנשים שסביר שיעשו מעורבות במודעה שלך.

קניית לייקים בעמוד חברה לא משתלמת כי אין ערובה שהלייקים הללו יתורגמו להמרות או מכירות.

גדלי תמונות בפייסבוק למודעות

פייסבוק ממליצה על גודל תמונה של 1080×1080 פיקסלים עבור מודעות.

ניתן להעלות תמונות בגודל 2304×2304 לפחות כמודעת סטטית או מודעת וידאו.

לא ניתן להעלות תמונה בגודל מותאם אישית כמודעת סטטית או מודעת וידאו.

איזה סוג טקסט מותר לך במודעה בפייסבוק?

לפייסבוק יש הנחיות רבות ושונות שיש לפעול לפיהן כדי להבטיח שהדף שלך מעודכן. להלן כמה מההנחיות החשובות ביותר שמפרסמים צריכים לדעת לפני יצירת מודעות פייסבוק.

הפרסום בפייסבוק אינו חינמי, לכן תצטרכו לשלם עבור פוסטים ממומנים הכוללים תקציב מודעה ותקציב למעורבות. עם זאת, ישנן פלטפורמות רבות בהן תוכל ליצור מודעות באמצעות פייסבוק, כך שאם אינך יכול להרשות זאת לעצמך, ישנן אלטרנטיבות. הנחיה חשובה נוספת היא טקסט הקישור בפוסט שלך – הוא צריך להיות רלוונטי ותיאורי של מה שיקרה כשמישהו ילחץ עליו. לדוגמה, אם מישהו מוכר נעליים הוא עשוי לומר "קנה נעליים באינטרנט" עם טקסט הקישור "טקסט קישור".

איך להקים קמפיין בפייסבוק